Herren sagde til Abram: "Forlad dit land og din slægt og din fars hus, og drag til det land, jeg vil vise dig." (1. Mos. 12,1)

onsdag den 5. april 2017

Hvad er min kære arbejdsplads - EUS?

Her dagen før jeg vender næsen mod Danmark for at deltage i KFS' påskelejr sammen med to montenegrinere, vil jeg lige dele en lille video, som nogle af eleverne på KFS' ledertræningscenter (LTC) lavede, mens de besøgte os. Det forklarer mest af alt lidt mere om, hvad vi er for en kristen studenterbevægelse og peger os på nogle konkrete ting, som LTC'erne lavede mens de var her.

I videoen er I så heldige at møde to ud af tre af mine skønne kollegaer, én studerende, som mens LTC'erne var her begyndte at være mere engageret i vores aktiviteter og mon ikke, at I også lige får lov til at høre et par sætninger for undertegnede... Og en lille sidebemærkning jeg vil gøre er at fortælle, at "EUS"(forkortelse for EUS får Evandjeoskih studenata u Crnoj Gori) er navnet på vores studenterbevægelse. På dansk kan det fulde navn oversættes til "Evangelisk bevægelse for Studerende".

Dog er videoen ikke tekstet, men to af interviewende er på dansk.

Men nu til filmen, som kan findes på følgende link:
https://www.dropbox.com/s/vo1gyxuoxp38b9h/Ny%20video%20om%20Montenegro.mp4?dl=0

I skal ikke snydes for et billede fra vores lejr. Alle deltagere -
både fra Montenero og Danmark. 

Hvis I ønsker at følge mere af EUS, hvad vi går og laver i EUS, kan I undersøge følgende sider:

EUS' Facebookside:
https://www.facebook.com/euscg/?fref=ts

EUS' blog (på engelsk):
http://studentministrymontenegro.blogspot.com/




Ingen kommentarer:

Send en kommentar